loading...
عاشقانه55love
55love بازدید : 13 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

 

همیشه در ریاضیاتم ضعیف بودم.سالهاست دارم حساب میکنم من بعلاوه تو . شد فقط من

 


رشته ی محبت باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد

 


در شادی ما شریک باش ای ساعت/ در فکر لباس شیک باش ای ساعت/
تعجیل بکن.دلم برایش تنگ شده است/کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت

 


با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم روی قلبم .میبینم هنوز سرجاتی

 


کسی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم.از دیدن کسی که .تنها لباسش شبیه تو بود

 


میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟؟انکارش

 

سالهاست کوهستان دلم به حرمت رد پایت به برف ها اجازه اب شدن نمیدهد

 


اگر سرت را روی سینه ام بگذاری هیچ صدای نخواهی شنید. قلبم طاقت اینهمه خوشی ندارد

 


دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود اواره کرده ای/نگاهت دوربرگردان ندارد

 


ان نازنین کجاست که یادم نمیکند
صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه انکه بی من هرگز نمی نشست
امشب به یاد کیست که یادم نمیکند

 


عزیزم حسادت نکن انکه بعد از تو بغل گرفته ام زانوی غم است

 


بی رویت اینه کدر خواهد شد
اهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمب ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد

 


اگه رفتی دیگه بی تابم نکن
دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو انتخاب کن

 


گفتی مسافری و من انقدر عاشقم که سالهاست نماز دلم راشکسته میخوانم

 


دوست دارم هارو بگین قبل از اینکه به دوست داشتم ها تبدیل بشن

 


درد دارد وقتی چیزی راکسر میکنی که با تمام وجود جمع زده ای

 


غمگینم مثل پیرزنی که اخرین سرباز برگشته از جنگ پسرش نیست

 


بغض هایم را به اسمان سپرده ام خدابخیر کند باران امشب را

 


انان که عشق را میفهمند عذاب میکشند و انان که عشق را نمیفهمند عذاب میدهند

 


از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم

 


پایان عشق وقعی گریه نخواهد بود چون عشق واقعی پایان ندارد

 

سراغم را نمیگری چه شد افتادم از چشمت؟
منم فانوس لبخندت
غرورت.گریه ات.خشمت.اسیرم.خسته ام . سیرم مرا دریاب میمیرم

 

به دنبال چه پایانی خلاف جاده ایستادی؟
چرا تا عادتت کردم به فکر رفتن افتادی؟
چرا باید به تنهایی دوباره بی تو برگردم؟
کجای جاده بد بودم کجای قصه بد کردم؟

 


من تو را به دلم قول داده ام نگذار که بد قول شوم

 


زندگی به من اموخت چگونه اشک بریزم
اما اشک به من نیاموخت که گونه زندگی کنم

 


وحشت از عشق که نه.ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه.ترسم از خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باری است که پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 575